GSAK a filtry
Publikováno 01 únor 2010 - 19:13
Publikováno 01 únor 2010 - 19:18
Publikováno 01 únor 2010 - 19:24
Publikováno 01 únor 2010 - 21:02
Zkus nad otevrenou databazi (tzn. vidis ten zakladni seznam vsech cache CR) dat MENU - SEARCH - CANCEL FILTERmr.mates napsal/a:
Jsem naprostý začátečník, co je tím myšleno ostatní karty? Před kreslením line jsem vynuloval všechny ostatní filtry.
Problikne, zrusi vsechny filtry. Pak das SEARCH - FILTER prepnes se na "kartu"- to jsou ty horni "uši" - ARC/POLY
a vlozis to tve
50.688628,14.533539
50.510807,15.000458
nastavís 10 do distance a das OK.
Presne tento postup mi zobrazi 290 cache z 18246. :-)
Nedelas nejaky "mezikrok" navic?
Publikováno 01 únor 2010 - 21:11
Publikováno 01 únor 2010 - 21:29
Publikováno 01 únor 2010 - 22:20
MarHan napsal/a:
A mas dobre nastavene ostatni karty?
Taky se mi to na jednom pocitaci stalo, neni to chyba uzivatele, ale chyba je nekde v programu. Musel jsem zazalohovat databaze, znovu nainstalovat GSAK a potom to behalo. Nebyl jsem schopny zjistit, cim se to prihodilo, ani jsem nikde na forech na podobny problem nenarazil. Zajimave bylo to, ze na jednom pocitaci to fungovalo a na druhem, se stejnymi daty vyskakovala tahle hlaska, samozrejme ve chvili, kdy jsem to vubec nepotreboval.
Publikováno 01 únor 2010 - 22:53
MarHan napsal/a:
A mas dobre nastavene ostatni karty?
Červenou barvu má jen název aktivní karty, takže na ostatních je výchozí nastavení (to znaamená zobrazit vše).
Mě to s uvedenými hodnotami našlo 291 cachešek, takže netuším, v čem by mohl být problém. Atipem navržená reinstalace GSAKu by snad pomoci mohla...
Publikováno 02 únor 2010 - 6:05
Publikováno 02 únor 2010 - 7:08
Publikováno 02 únor 2010 - 7:41
Publikováno 02 únor 2010 - 7:48
Na tom poradi by zalezet nemelo, horni radky jsou komentare, a jinak to vzdy taky davam dolu.mr.mates napsal/a: